Több, mint fénykép 



KÜLÖNBÖZŐ ONLINE-OFFLINE MEGJELENÉSEKHEZ
AJÁNLOTT FOTÓZÁSI ELJÁRÁSOK


Termékfotózás  I  Webshop fotózás  I  Lifestyle fotózás  I  Tárgyfotózás  I  Webáruház fotózás  I  Gasztro - ételfotózás  I  Termék image fotózás  I   Katalógus fotózás  I  Tematikus termékfotózás  I  360-fokos termékfotózás  I  Ipari fotózás  I  Céges fotózás  I  Rendezvényfotózás  I  
Enteriőr fotózás  I  Családi fotózás  I  Esküvő fotózás  I  Reklámfotózás  I  
INTERAKTÍV 360-fokos fotó


Néhány termékfotózási kategória a teljesség igénye nélkül: Ékszerfotózás, szőnyegfotózás, órafotózás, gyógyszerfotózás, ruhafotózás, cipőfotózás, borfotózás, telefonfotózás, háztartási eszköz fotózás, kozmetikum fotózás, kabátfotózás, szemüvegfotózás, szerszámfotózás, bútorfotózás, asztalfotózás, tortafotózás, süteményfotózás, pékárú fotózás, elelmiszer fotózás.


WEBSHOP FOTÓK

gyógyszer fotózás
kabát fotózás


LIFESTYTE FOTÓK

termék image fotózás


STOCK-ÉRTÉKESÍTÉS

stock fotó eladás


360-FOKOS TERMÉKFOTÓZÁS


Lifestyle termékfotózás

- A termékek lifestyle fotózásának a lényege az, hogy egy előre kitalált hangulatot hozzunk létre magukkal a termékekkel, és a témához illő kiegészítők felhasználásával. Ebben a kategóriában gyakran modellek is résztvesznek vagy egész alakosan, vagy részletek megjelenítésével (kéz, arc stb.)


Fehér hátteres termékfotózás

- A végtelenített fehér hátteres termékfotók elsődleges feladata a sales-marketing kommunikációban keresendő. Céljuk a termékek legéletthübb bemutatása. Ezek a termékfotók általábban tűéles kontúrjaikról, és élénk színeikről ismerhetők fel. Befotózásuk szakmai hozzáértést,  követel.


Term ék image
fotózás

- A termék image fotók általános jellemzője, hogy kis mélységélességű és nagy mélységélességű területeket tartalmaznak egyszerre. Funkciójuk a termékek részleteinek bemutatása, a minőség kiemelése, a vásárlók meggyőzése a magas kvalitásról a vizuális élményen keresztül. A markenig szerves kommunikáció részét képezik.


Webáruház termékfotózás

- A korszerű eladási technikák legnépszerübb formája a webárúházakban történő értékesítés. Ahhoz, hogy ezek a felületek igazán hatékonyak lehessenek professzionális termékfotókra van szükség. A fotókon keresztül történik az értékesítés. Minőségi termékbemutatás a kulcsa a sikeres sales-nek.


360-fokos termékfotózás

- A 360 fokos termékfotózás egy új innovatív formája a sales-marketing tevékenységeknek. A 24-36 képkockából álló animációkban szereplő nagyfelbontású termékfotók önnmagukban is látványos megjelenést biztosítanak, animált formában pedig kiemelik a terméket a reklámzajból.


Gasztro, és ételfotózások

- Az ételek befotózása, egy külön szakterület a termékfotózás világában. A fotósnak nem csak 100%-os technikai tudással kell rendelkeznie, hanem a kompozíciók beállításánál egyfajta rendezőként is (food stílyst) közre kell működni egy-egy ételfotózás alkalmával.


Katalógus termékfotózások

- A katalógusok termékfotózásánál figyelembe kell venni az adott termék, termékcsoport grafilusok által megalkotott arculatát, annak érdekében, hogy a végső online-offine katalógusokban felhasznált termékfotók erősítsék a kiadvány színvonalát a felhasznált tipográfiai megoldások mellett.


Tematikus termékfotózás

- A tematikus termékfotózások egyik legfontosabb ismérve, hogy a kompozíciókban szereplő kiegészítők (tárgyak, modellek) az összhatás hangulatát erősítsék. A kompozíciókban felhasznált színek fények, és árnyékok szintén az összkép hatását kívánják megerősíteni a szemlélő irányába.

A termékfotózás lényege, hogy a lehető legnagyobb vizuális hűséggel mutassuk be az adott termék némiképpen idealizát fotóját a vásárlóknak.


Rendezvény fotózás

- A rendezvények fotózása, nem csak az események rögzítését jelenti nagyszámú fotográfián keresztül. Az események hangulata, a fontos történések képi elmesélése a legfőbb cél egy-egy ilyen fotózás alkalmával. A mozdulatok a fények és az árnyékok rendezett világa hozza létre a jó rendezvényfotót.


Enteriőr fotózás 

- Az enteriőr fotózás remek alkalom arra, hogy nyugodtan, átgondoltan előkészülve hozzunk létre részletgazdag idealizált képállományt épületekről kívül-belül egyaránt. Rengeteg fotótechnikai trükk hozhatja meg a kívánt eredményt a fényfestéstől a shift tilt objektívekig.


Családi fotózás

- A családi fotózások alkalmával a legfontosabb tétel maga a család. A fotósnak csak instruálni kell az amúgy tömör egységet alkotó életközösséget, hogy igazán jó, dinamikus családi lifestíle képek készülhessenek. A kompozíciókat a hangulat és a környezet hozza létre minden esetben.


Esküvőfotózás 

- Esküvőt csak akkor fotóztass profi fotóssal, ha tényleg szeretnél megismételhetettlen pillanatokat, hangulatokat látni az albumodban. Minden egyébre jó lesz a vendégseregben megbúvó mobiltelefonos fotósok hada:-) Képet ők is tudnak rögzíteni, ha csak a dokumentáció a cél. :-)

A termékfotózás lényege, hogy a lehető legnagyobb vizuális hűséggel mutassuk be az adott termék némiképpen idealizát fotóját a vásárlóknak.


Ipari folyamat  termékfotózás

- A termékek lifestyle fotózásának a lényege az, hogy egy előre kitalált hangulatot akarunk létrehozni magukkal a termékekkel, és a témához illő kiegészítők felhasználásával. Ebben a kategóriában gyakran modellek is résztvesznek vagy egész alakosan, vagy részletek megjelenítésével (kéz, arc stb.)


Céges image és portréfotózás

- A termékek lifestyle fotózásának a lényege az, hogy egy előre kitalált hangulatot akarunk létrehozni magukkal a termékekkel, és a témához illő kiegészítők felhasználásával. Ebben a kategóriában gyakran modellek is résztvesznek vagy egész alakosan, vagy részletek megjelenítésével (kéz, arc stb.)

A végtelenített fehér hátteres fotók nem csak a webáruházakban használhatóak sikeresen.

Adonyi Gábor
Buy me a coffeeBuy me a coffee

Több, mint fénykép

ONE CLICK FOR YOU


Több mint húsz éve foglalkozom fotózással és grafikai tervezéssel. A legelső képeket még analóg fényképezőgéppel készítettem, és vegyszeres úton hívtam elő. Már akkor megfertőzött az igényes fényképek elkészítésének lehetősége. A minőségi fényképezés azóta is a hitvallásom, legyen az egy üzleti jellegű portréfotó vagy egy rendezvényen készült fénykép.

Fotós-grafikus vagyok, emellett egy tízéves kislány apukája, akit folyamatosan inspirál a gyermeke. Egy-egy családi fotózás alkalmával nem ritka, hogy Ő is beáll a kamera elé, mögé. A fotózás, a képalkotás, fiatal koromban megfertőzött. Rengeteg analóg képet készítettem már, amikor beköszöntött a digitális fotózás világa. Az új technológiák segítségével lényegesen több eszköz került a kezembe, melyek nem csak magát a képalkotást, de az utómunkák elkészítését is lényegesen átalakították.
 
A digitális valóságban egészen más lehetőségeket biztosítanak egy profi fotós számára, mint az analóg fotózás idejében. A digitális megjelenések mellett nagyon szeretem a papírképeket, mivel a rögzített események általuk válnak kézzelfoghatóvá. Az oldalamon található képek a stílusomat tükrözik. Szeretek szabadtéren és stúdióban fotózni egyaránt. Többféle lehetőség van a studiófotózások alkalmával: fotózhatunk végtelenített fehér vagy szürke hátterek előtt, vagy előre berendezett enteriőrben is, ha a téma azt kívánja. A természetes fényeknél nincsenek szebb fények, ezt biztosan állíthatom, viszont szabadtéren nem lehet alacsony költségvetéssel stúdió jellegű képeket készíteni. Szeretem, ha az általam készített képek dinamikusak, szeretem megmozgatni a fotóalanyaimat. Egy-egy családi, vagy portfóliófotózás alkalmával gyakran használok kiegészítőket: kalapot, szemüveget, konfettit. Fotózni csak fényben lehet; a fény mennyiségétől függően változhat a képek művészi érintettsége, ennek segítségével formálhatjuk az adott pillanat mondanivalóját, ennek segítségével készíthetünk közösen néhány igazán szép képet, legyen az egy esküvőfotó, vagy egy igazán szépen beállítottt termékfotó.

Munkáim számtalan közösségi felületen is megtalálhatóak, csakúgy mint azok a fotóim is amelyeket kifejezetten a stock-fotók világában lehet elérni. Számos fizetős, és "ingyenes" felületen érhetőek ezek a képek.

KAPCSOLATFELVÉTEL

Kérlek írd be a korrekt email címedet!
A termékfotózás, webshopfotózás lényege, hogy a lehető legnagyobb vizuális hűséggel mutassuk be az adott termék némiképpen idealizát fotóját a vásárlóknak.